dinsdag 29 juni 2010

Template Tag


Er was een vraag om de beschrijving van de Tag van Linda.
Deze kwam ik tegen op het internet en heb hem vergroot naar het formaat wat ik wilde maken.Uitgeprint en op een stevige cardstock uit gesneden.de onderkant met een kartelschaar geknipt nadat ik het had beplakt met de paper.De Tag zelf heb ik uit de hand getekend en ook uit een stevige cardstock gesneden en geknipt.Mijn Fantasie laten gaan van de voorkant.Ik kom er nog op terug voor een complete beschrijving.

4 opmerkingen:

  1. Lol, en ik maar denken dat je hem helemaal zelf hebt bedacht. Hihi! Maar dat zorgt er niet voor dat ik hem minder mooi vind, hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee tante!

    Voel je je alweer een beetje beter?
    Wat een mooie bloglayout heb! Erg leuk! Mais oui, c'est Paris! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor de beschrijving, ga 'm opslaan en dan een keertje maken als ik veel tijd heb want het is een hele klus zo te lezen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Ria, via het blog van je nichtje Linda, die ik weer "ken" van het forum van SBN, kwam ik op jouw blog terecht. Wat een schitterende tag heb je voor haar gemaakt, ik ben er helemaal weg van!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen